Tandläkarskräck ...

Usch, tycker inte om denna dagen riktigt. Ska till tandläkaren runt två tiden, vill verkligen inte. Har sån tandläkarskräck så det finns inte alltså. ; / Men jag överlever säkert. Får intala mig att detta går jättebra! Fungerar förmodligen fram tills jag sätter min fot innanför deras dörr och känner lukten. Blää!

Annars så hade jag tänkt och storstäda hela kåken, hade varit skönt att få det gjort. Jaga alla dammråttor, slita tills allt blänker. Så känner jag idag. Trevligt va? Får väl påbörja det ikväll...


Jag är ledig idag & imorgon. Det är nästan lite lyx, men har ändå massvis med saker att göra. Så de så! Nu ska jag försöka göra något vettigt, snart våra bästa år på tv ju.... HAHA!


Låg och tänkte på en sak igår innan jag somna... 
Efter alla motgångar så reser jag mig upp och är ännu starkare!
Allt tack vare mina underbara vänner. <3


Kommentarer
Hanna

hej hej...allt är oki =)hur har du det sj förutom tandläkarskräcken?=)

2009-05-06 @ 11:37:30
URL: http://sweetlikeme.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0