Musikvärlden

Japp, just nu är jag borta i musikvärlden. Haha! Varit ute på några ärende efter jobb, skit tråkigt väder att vara ute i, man vill ju gräva ner sig. Mer sol, sol, sol! Aja, förhoppningsvis blir det bättre väder till helgen, jag är ju långledig. Skönt! Ska strax dra igång och städa kåken här, men drar mig för det. Hur roligt är det att städa liksom? Självklart känns det bra efteråt. Haha! En spark i röven hade behövts på mig idag, seg som ett helvete. Men får tänka att det väntar något gott efteråt, ska nämligen till Marie och få massage vid 18 tiden. Härligt ! Sen köpte jag melon som jag ska äta ikväll till tvn. Mums.

Nähe, om man ska lägga upp lite bilder på allt jag fick av Mamma igår. :)



 Väska & Plånbok från Åhlens. ( fast plånboken orkade jag inte fota )


Lite blandat från Maxi :)


 en superbra produkt som jag köpte hos frissan. love it!



  tunika från ginatricot.


 jeans från ginatricot.


Kommentarer
Sara

Jag vill också shoppa :P Vad kostade jeansen?

2009-05-14 @ 22:56:28
URL: http://saaranilsson.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0