Melon & Tv !

De är det som gäller för mig resten av denna kväll. Så mumsigt, honungsmelon är min favvo! : )

Massagen gick bra, mycket smärta men så är det. Efteråt tog jag mig en härlig promenad, gick inom och solade. Det var skönt. & väl hemma igen fixade jag med melonen och hällde upp ett glas kallt vatten, tog även ett glas proviva, bra för magen. haha! gott. Nu är jag bosätt i soffan tills det är dax att lägga sig. Hehe! Upp i lagom tid imorgon, packa, duscha, göra ve mig och sådant sen ska jag & josse luncha på något trevligt ställe här i Klippan innan jobb. Myspys, längesen jag träffade den där busen ju!  ; P


Har fått nys om en bra låt som jag lyssnar på som en galning hela tiden, haha !

Keri Hilson - Knock You Down.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0