Lördag

Uppdaterar hemifrån Tobbe. Helt slut i kroppen & hjärnan just nu.

Igår när jag kom till Billesholm så var Tobbe hos Nille en runda och festade lite grann, stack inom en runda. Men duktig som jag var drack jag cocacola & vatten ;) haha! Efter ett tag gick vi upp till puben en runda, typ inget folk. Men vårt gäng fick ett bra ös där iaf som vanligt ;) Spelade lite dart och så. Sen gick vi hem halv 2 ungefär. Efter 4,5 timmars sömn gick vi upp imorse vid halv 8, för att hjälpa Tobbes mormor & morfar att flytta. Det gick bra :) Nu har jag slängt mig i soffan och ska försöka vila lite, sen blir det duscha & fixa till sig. Vin ikväll med ett härligt gäng : P


Ha det så bra.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0