Ibland är det skönt att bara vara.

Godkväll.

Har jobbat min kvällstur och är jättetrött just nu. Ligger reda i sängen och ska läsa min tidning efter jag bloggat lite!

Får berätta lite om vår derbykväll...

Började med att vi tog tåget in vid 16 tiden, inne i stan kryllade det av poliser och ett gäng malmösupportrar som verkligen förde väsen. Isch! Jag & Sara gick och satte oss på Crom och avnjöt några kalla cider. Mkt trevligt. Sedan begav vi oss upp mot Olympia, under den lilla promenaden skrattade jag så fruktansvärt mycket. Vi hade bara så skoj och taggade till max. Innan vi hittade till 25an så snurra vi runt lite överallt, köpte korv m.m. Sen satte vi oss bekvämt och började heja. Men vi kom fram till en rätt bra grej när vi suttit i några minuter, vi passar inte in på sittplats utan vi ska stå. Så enkelt är det. Vi gapade och skrek som två galningar medans alla andra som satt runtomkring bara höll käft. Man går väl inte på HIF och bara sitter? Aja, hädanefter ska vi stå så vi kan skrika av oss rejält. Blev iaf en underbar vinst för vårt kära Helsingborg ! Efter matchen åkte jag hem till min älskling och sov där. <3

Tack, Sara för en superlyckad kväll. ♥



 södra stå.



 haha, så söta vi är.



  inga kommentarer, haha. Sjukt skoj! :)




Kommentarer
Sara

Haha tack själv för en rolig derby kväll :P

2009-05-06 @ 12:42:24
URL: http://saaranilsson.webblogg.se/
Anonym

sötnos :)

2009-05-06 @ 19:36:22
URL: http://tiiniisen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0