Dålig uppdatering.

Förlåt. Men ibland hinner man inte med riktigt..

Iaf, överlevde cykligen. Haha! Tog oss 6 timmar att cykla, men gnäller inte för vi hade superbra väder. Solen sken som aldrig förr. :)  Sen fredag-söndag åkte jag iväg med jobbet på "semester". Det var trevligt, men kan ju berätta att jag har aldrig förr varit så trött som i söndags när jag kom hem. ; / Men Tobbe kom till mig, vi köpte pizza och hade mys. <3

Igår efter jobb åkte jag & Tobbe till Familia en runda, blev lite shopping och mat :) Myspys!


Jobbar kväll idag, men ska tvätta kl 12. Har ju tvätt till en oändlighet. ;( Suck. Men min älskling hjälper mig, han är så söt. Imorgon åker vi hem till honom, grabbarna skulle nog se fotboll. Och så kanske jag & Sara ska ner till Center Syd. Hihi!

Ha det bra.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0