8 Maj

Hejhej.


Äntligen fredag som man säger, men jag vetifan har inte längtan till denna helg. Kan bero på att jag jobbar och känner mig kass som fan. Tryckande huvudvärk, typ som början till min jävla migrän. ; /  Får ta två tabletter när jag bloggat färdigt. Hann knappt komma hem från jobb idag förräns jag & älskling somnade till en timme. Helt slut ! Sen tog vi en promenad, inom ICA och handlade cocacola & hyrde en film till ikväll. Blev en thriller. Gick även inom Sportaffären och köpte oss varsin stegräknare, nu jäklar ska vi ut och gå, vi har kommit fram till att tävla. Under några veckor ska vi skriva upp våra steg / per vecka. Sen se vem som gått mest och och den som vinner får ett pris :) Skitskoj, man blir mer peppad till att röra på sig. Hehe! Det ända som saknas just nu är ett par bra skor, vi kollade på ett par som dem skulle ha erbjudande på imorgon 399 kr, inte så illa pinkat tyckte jag. Kanske slår till imorgon ; D Yesyes, nu är maten på gång här.. Ugnstektfalukorv med potatismos och grönsaker. Jättegott, men tyvärr har jag ingen aptit ;( Men får försöka. Ha en bra kväll, jag ska mysa massor med min älskling ♥




Kommentarer
Hanna

jag köpte en bar och billig stegräknare på claus olssons på väla för under 100lappen=)

2009-05-08 @ 19:25:10
Anonym

De är meningen vi ska ut iaf ;) hhihi.

Harrys gillar jag, massor ;) Men vi får väl se. Malin är ju bara 19 ;D Blir 20 i slutet på maj så ska hon med kommer vi nog inte in där ;D Får se vart vi ska.. Vart brukar du vara ? =)

2009-05-08 @ 20:01:37
URL: http://tiiniisen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0