Zzz..

Nej nu orkar jag faktiskt inte vara vaken längre, ovanpå allting har jag blivit jätte täppt i näsan, inte en omgång till väl?. Ska krypa ner i sängen och läsa lite i min veckorevyn! Men sov gott folk.

Thobias, jag älskar dej mest i hela världen. Är så lycklig med dej! Du är det bästa som hänt mej.




Slänger in en dagens med...

Humör: Trött
Gjort: Jobbat och varit med Josse :)
Planer: Sova
Ser på: Tvn
Lyssnar på: Tvn
Läser: Inget
Dricker: Cola
Äter: Inget
Bästa: Sängen just nu
Sämsta: Saknar Thobias ;/
Väder: Lite kyligt
Kläder: Joggingbyxor, tröja
Vill ha: Sommar...


Kommentarer
Anonym

verkligen :)

idag har ja ätit lion chokald och ätit mc ;)

2009-03-13 @ 23:20:37
URL: http://tiiniisen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0