Toppendag.

Har verkligen haft en jättebra dag.

Erika kom vid 17 tiden, satte oss och snackade ett tag. Sen började jag på maten, blev jättegott faktiskt. Fick mycket beröm av Erika. Skoj, hon trodde inte jag var den som tyckte om att laga mat och sådär, men ack vad tider förändras :) hihi! Efter maten, blev det lite vin och skitsnack. Har varit en supermysig kväll & det märks att vi inte setts på ett bra tag. Som vi pratade, lär säkert ha kramp i käkarna imorgon. Men vad gör det om 100 år? ;) Vi får ta och träffas oftare gumman.

Nu ska jag krypa ner och sova. Jobb imorgon 8-13. Godnatt!



   erika.


   jag


Kommentarer
Sara

Sv; hihi ja, jag brännde ut den från Tobbes dator :) ! Vi kan ta och se den på Söndag kanske när vi kränger pizza? Puss

2009-03-19 @ 09:37:25
URL: http://saaranilsson.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0