Tisdag

Godmorgon.
Sovit gott?


Känner mig lite lugnare idag, än mitt förra inlägg igår. Har sovit rätt så gott, men såklart saknat Thobias vid sidan om. Sover bäst när jag får sova med honom. Men vaknade av Malins väckarklocka, hon skulle upp lite tidigare och iväg idag. Men var jätteskoj att få träffa henne. Längesen vi umgicks nu ju! Så nu sitter jag och tittar på Top Model, en repris av dem gamla avsnitten.. Men ska strax rota igenom hela min garderob och hitta kläder, (som det just nu känns som jag inte har några) ... Sen ta mig en varm dusch. Ska jobba 15.00-21.30! Sen är jag äntligen ledig ons-tors. Ska befinna mig hos min älskling då för jag saknar honom.

Ska iväg några ärende efter jag duschat och fixat till mig. Vill ha ett svar !


Puss och hej.


Kommentarer
Hanna

jag förstår dig=)jag har varit med om många taskig kommentarer och liknade om mina sjukdommar osv men det är svårt att inte ta åt sig ...man blir ju lessen lixom.Men jag hoppas det känns bättre idag.med mig är det bra förutom huvudvärken=)kram

2009-03-10 @ 11:50:38
URL: http://sweetlikeme.blogg.se/
Sara

Du får komma och hälsa på mig också när du ska till Tobbe. Kommer kännas konstigt nu tror jag! Men hur som helst så fick vi många nya 8:or på dansen igår, tror du det är en tillräcklig ursäkt för att komma och säga hej :D? haha Puss

2009-03-10 @ 14:06:12
URL: http://saaranilsson.webblogg.se/
Josse

hoppas allt löser sig snäckan..du får slänga iväg ett sms eller ringa så fort du vet =) så ses vi snart igen..kanske hinner dansa något eller ses i helgen vem vet thihi puss

2009-03-10 @ 22:41:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0