Storm & Sol

Javisst, värsta stormen men ändå en glad sol :) haha.. Höll på att blåsa bort när jag var i bjuv och vänta på tåget! Sov ju hos min älskling. Efter dansen åt vi pyttipanna med ägg, det är mums. Sen blev det en film på det. Massa mys! Imorse kom Lotta med bullar så åt vi en stadig frukost. Hihi! Trevligt. Sen åkte jag med Sara till bjuv och nu är jag hemma. Ska strax iväg och jobba natt. Segt! Men imorgon händer det lite grejor som jag har att se fram emot. Ska med Mamma och få massage vid 14 tiden, sen kommer min kära Erika. År & dag sen jag träffade den sötnosen, så vi ska bara snacka skit & finnas :) Längtar! Hihi. Nej, nu ska jag slänga in bilder på min bilddagbok. Hejhej!




Kommentarer
Anonym

om det är ;s man vill ju bara dö för stunden.. hemskt är bara förnamnet ;p



söt bild :)

2009-03-17 @ 14:23:51
URL: http://tiiniisen.blogg.se/
Sara

Aww,sötnosar :P

2009-03-17 @ 18:37:23
URL: http://saaranilsson.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0