Skånetrafiken in my ass.

Måttligt förbannad imorse, sov hos Tobbe så skulle jag ta bussen till Åstorp som skulle gått 07.07.. Väntade till halv 8, inte fan hade där kommit en bussajävel då. Så vi fick ringa Sara, hon var så underbart snäll och körde mig till Bjuv. Tack!
Men det är väl oxå ett jävla sätt? Man förlitar sig helt på bussarna och så kommer dem inte. Jag ska ringa in och klaga bannemej för såhär kan dem inte göra... Arg! Menmen, är hemma från jobb nu slutade 13. Ska bara packa väskan för sen ska jag och Josse till Landskrona och bada :) Det ska bli skoj såhär en fredag. Hihi! Sen ikväll blir det mys & godis till Let's dance. Kommer uppdatering senare, måste packa badkläderna! Ciao.


Kommentarer
Sara

Varsågod :) hehe! Säg till nästa gång ni ska till Landskorna och bada så hänger jag på ;)

2009-03-13 @ 23:21:29
URL: http://saaranilsson.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0