Sällskap :)

Tog mig en härlig promenad som jag skrev i förra inlägget. Efter en 30 minuters runda, solade jag. Det var jätteskönt. Sen slängde jag iväg ett mess till Josse.. Och gick inom henne. Hon passade Tilda så dem bjöd på en mumsig kladdkaka & saft! :) Pratade ett tag, sen gick jag och mötte Malin som ska sova hos mig inatt. Inom Chaplin där Mamma och Gunilla satt och åt. Mamma ska nämligen oxå sova här :) Trevligt. Fullt hus! hihi. Men hon kommer senare! Yesyes, nu blir det tv för resten av kvällen. Ska försöka fylla hela mig med vatten, det är nyttigt! haha.

Glömde skriva innan att jag tycker synd om bror min. Han är sjuker, köpte med mig näsdroppar till honom efter jag vatt hos doktorn. Visst är man snäll? Allt för familjen <3 Krya på dig, brossan!


Höres.


Kommentarer
Hanna

hoppas ni alla får det trevligt=)

2009-03-20 @ 10:14:01
URL: http://sweetlikeme.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0