Patetiskt...

Snear på alla jävla människor som ska snacka en jävla massa skit som dem inte har någon aning om egentligen. Jag har en bra anledning till att vara sur just nu! Trött mig, förstår inte hur man kan sitta och vara road av att prata om andras liv sådär, och dessutom krydda till det och säga en massa skit som inte är sant. Ren jävla idioti.. Om jag får veta vem det är som sagt detta så vet jag inte vad jag gör, svårt att höra med mig innan man snackar vidare? Nä, så jävla löjligt.. Vågar förmodligen inte stå för vad den/dem sagt. Förhelvete, var är världe på väg? & jag hoppas verkligen inte det är en utav mina vänner, för då kan du/ni dra långt åt helvete..

Nog det.

Sitter hemma med Malin nu, hon kom till mig efter jag slutat jobba. Har snackat konstant sen vi träffades vid 22, så härligt. :) Blir att hon sover här inatt. Tihi! Nepp, nu ska jag slänga in lite bilder sen i lördags på min bilddagbok. Sen fortsätta vara social! hihi.


Älskar dig, Thobias <3



Kommentarer
Hanna

lägg energi på något trevligare=)folk som snackar och snackar måste må himla dåligt sj för att tala illa om andra,och vem orka lyssna på sånt egentligen?dina vänner gör inte de för de som gör det är inga riktiga vänner.Folk som snackar illa kommer du stöta på hela livet och du kan inte ändra på dem utan bara dig sj=)så bry dig inte,lägg energi på dig sj istället ..för du är ju faktiskt ganska bra ...=)eller hur?=)massa kram

2009-03-10 @ 10:19:08
URL: http://sweetlikeme.blogg.se/
Tess

skit i idioterna :P och snackar din vänner skit så är dem antagligen inte dina vänner

2009-03-10 @ 12:10:57
URL: http://beautikiller.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0