På det igen...

Hemma efter min korta visit i Åstorp. Besöket hos doktorn gick som jag trodde.. Kraftig urinvägsinfektion igen, så det blev en ny penicilinkur! ; /  Trötta mig. Men det är bara att bita ihop, fick utskrevet tabletter så jag slipper min täppta näsa från och till. Skönt! Han slängde iväg en remiss till sjukhuset för mina smärtor i nacken. Så nu får jag vänta tills jag får en tid för röntgen.

Nog tjatat om detta nu. Sitter och slappar i soffan nu, blir väl lugnt resten av dagen! Kanske sticker bort och solar en runda, det lockar rätt bra faktiskt. :)


Ha det bra.


Kommentarer
Sara

Hoppas att du kryar på dig fort och att det inte är något farligt med din nacke :(

2009-03-20 @ 15:28:14
URL: http://saaranilsson.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0