Onsdag.

Idag jobbade jag 8-14. Blev varmvattenbad i Ä-holm, och det var härligt. :) Efter jobbet blev det en snabbis hem och lämna av väskan sen bussen till Väla. Spenderade min eftermiddag där med Malin & Johanna. Mkt trevligt! Vi shoppade non stop och fikade. Mums! Tog bussen hem igen vid 18. Lagom sleten i rygg & nacke då, puh! Kände att jag inte ville hem och sitta där helt själv och uggla så jag gick bort till jobb & var social med alla. Drack lite kaffe och sådär! Trevligt. Kom hem igen vid halv 9, så nu sitter jag här och sneglar lite på efterlyst. Inväntar Sara som ska ta en cigg med mig vid 22. Hon har haft sin första dag på jobbet, hoppas hon trivs :) Sen blir det tidigt i säng, upp innan tuppen. Makalöst! Ska nämligen till röntgen i Ä-holm. Har ju väldiga smärtor i nacken, så den ska röntgas 07.10! Mamma är jättesnäll och kör mig dit. Men får hoppas där inte är något allvarligt!

Imorgon jobbar jag natt & så är det Personalmöte. Ska träffa Josse vid 12.00 och inom systemet, öl lotteri imorgon. Får hoppas på vinst ;p Sen går jag inte av mitt pass förräns 11.30 på fredag! Yeppyepp.


Men nu ska jag slänga in lite bilder på mina köp..



  från ginatricot.




  från veromoda.



  från h&m.


Kommentarer
Sara

Oh vad fin den randiga tröjan från veromoda va :) Den såg jag inte innan ju :P

2009-03-25 @ 23:22:21
URL: http://saaranilsson.webblogg.se/
Anonym

jag ska nog också köpa såna jeans ;) så snygga!

2009-03-26 @ 21:51:12
URL: http://tiiniisen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0