Ny Människa

Ja, det känns nästan så faktiskt. Jag & Älskling tog bussen till Ä-holm vid 9 tiden imorse. Kom i lagom tid till Viveca, drack en kopp kaffe sen var det dax :) Fyllde i dem jag gjorde hos henne förra gången, blev lika bra som sist! Sen hann vi även med att "renovera" den jag gjorde i Åstorp. Vilken skiillnad det blev alltså! Nu är jag supernöjd med den på benet. Slänger in en före/efter bild på den inom de närmsta dagarna. När vi var tillbaka i Klippan käkade vi lunch, och nu slappar jag lite innan jobbepasset ikväll. Blir inget med att vara kattvakt imorgon, känner att jag kommer stressa alldeles för mkt, och det var ok med Pappa så jag slapp. Skönt, blir mys med min älskling istället. ;p

Nu ska jag vila lite till sen jobba. Höres!


Kommentarer
Sara

Jag vill också tattuera miiiiiig igen! :D

2009-03-31 @ 17:46:42
URL: http://saaranilsson.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0