Myskväll.

Det blev en fartfylld dag trots allt. Jag & Tobbe gick ner och lämnade filmerna vi hyrde igår, sen hem till familjen Nilsson ;P Kollade upp buss och sådär, tog oss in till Väla. Blev en mysig fika på Robert's, jag smaska i mig en brownie & tobbe en kanelsnäcka.. Mums! Sen gick vi en liten runda och jag fick med mig 2 saker från gina. Tycker verkligen om den affären! Hihi. Åkte med Lotta hem, sen gick vi inom Matöppet och handlade till kvällsmaten som vi ska börja med nu. Makaronilåda, det är så himla gott. Sen ikväll blir det mys för hela slanten & det gillas. Ha en trevlig kväll!



Kommentarer
Anonym

aw tack! :)



åh gott med brownie från väla.. svingoda!

åt ja i söndags med syrran.. farligt gott ;) lätt de bästa där!

2009-03-12 @ 20:14:15
URL: http://tiiniisen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0