Måndag

Hejhej.

Nu är det ny vecka igen. Tiden går fort! Jobbade natt igår, sluta halv 12. Har fått jobba med min underbara Josse idag :) Alltid lika skoj. Nu ska jag skriva handlelista och bege mig till affären. Sen hem och packa upp min väska och kolla tvätt tid. Har hur mycket smutstvätt som helst! Usch, sen ska jag laga mat som jag kan värma efter dansen ikväll. Josse kommer och hämta mig kvart i fyra, sen kör vi till Billesholm och hämtar upp Sara sen vidare till hbg :) Nepp, nu har jag inte tid att sitta här mer.


Förstår inte hur allting kan bli så fel? Det handlar om sekunder, och så illa det kan sluta. Jag mår inte bra av sånt här! Vill att alla ska må bra, men det enda jag kan göra är att finnas här och ställa upp för det gör jag till tusen procent, verkligen.




Kommentarer
Sara

Sv; Tack gumman, det betyder jätte mycket faktiskt! Jag finns här för dig lika mycket! Detta löser vi ska du se :)

2009-03-02 @ 22:35:44
URL: http://saaranilsson.webblogg.se/
Hanna

saker och ting kan gå fel...oftast bereor det på missförstårnd...men jag anser sj att saker och ting händer av en orsak och jag tror detta kommer att lösa sig fint detta med ska du se=)massa kram

2009-03-03 @ 19:58:40
URL: http://sweetlikeme.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0