Måndag!

Är helt snurrig i huvudet efter detta jobbepasset. Eller iaf dagen idag har varit stressig, jobbade över till kl 13. Är hemma om nu, ska strax byta om till danskläder och gå till jobb vid 15, möta upp Josse sen ska vi köra och sola innan vi beger oss till Billesholm för att hämta Sara. :) Hihi! Jag ska deifintivt ta det lugnt på dansen idag, fortf ont i nacke och rygg. Tyvärr! Men det går lika bra ändå. Efter dansen följer älskling med mig hem, så myspys! Han ska nämligen göra mig sällskap imorgon, ska fylla i mina tatueringar och kanske göra en ny. ;) Looove it!


* Tanken slår mig ibland, folk gnäller hit & dit för att andra snackar en massa dynga? Tror du att du själv är mycket bättre eller? För det är just där skon klämmer. Du är exakt likadan själv! Klandra inte andra för att dem snackar en massa när du själv är likadan. Stör mig som fan på folk som dig! Tycker det är onödigt överhuvudtaget att snacka bakom folks rygg. Man får ingenting ut av det, eller hur? Saken blir iaf inte bättre av en massa skitsnack. Man ska istället leva livet och inte skapa en massa problem. För till slut står du där helt ensam! Jag har tänkt en del på just livet, man vet inte hur bra man har det, det finns många andra därute som kämpar dagligen för att överleva på ett eller annat sätt. Jag tar vara mer på mitt liv nu än vad jag gjorde för några år sedan! Men det är tack vare dem motgångar jag haft, och varje gång har jag klarat mig igenom allt och stått med båda fötterna på jorden. Det är ett bevis på att man är stark ! Det snackas om att "ensam är starkast" men så är det absolut inte, man behöver sina nära & kära till vilket pris som helst, jag hade aldrig klarat mina motgångar här i livet om jag inte haft, vänner och familj vid min sida. Never! Ensam hade jag gett upp, för längesedan. Därför tack till mina vänner som står vid min sida! Ni är guldvärda, även min familj som finns där varje dag.

Nu till något helt annat ;)  Måste tipsa vidare denna musiken. Josse har mkt bra musiksmak! All Ends, så jäkla bra.


Kommentarer
hanna

mycket bra skrivet=)

2009-03-31 @ 10:18:42
URL: http://sweetlikeme.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0