Kväll igen.

Då var man hemma efter en kväll på jobbet. Gick mkt bra, lite stressigt i mellan åt, men sånt man får ta. Som sagt jag jobbade ju med Josse och det gör allt mkt roligare. :) Sitter hemma nu och slappar i soffan, lyssnar på Lars Winnerbäck.. Han är bra! Saknar min Tobbe så himla mycket, längtar tills fredag då blir det mys till Let´s dance finalen & god middag. Sen på lördag har jag bokat en timmes bowling till oss här i Klippan, men innan dess blir det restaurang. Så myspys! Längtar verkligen. Är världens lyckligaste med honom. ♥

Sitter och tänker på mina skor som jag köpt idag och måste tillägga att det är nog dem skönaste skor jag gått i, förutom kawasakii skorna. Men för 59 kr, är dem underbara! Bara älskar dem, funderar på om jag ska köpa ett par i svarta imorgon? :p

Har så mycket som händer runt omkring mig nu, många viktiga samtal jag måste ringa. Saker jag planerat in som jag ska göra. Grejor som handlar om framtiden som jag måste ordna, ja usch kan rabbla upp en hel lista här. Men det tänker jag inte göra. Men förtillfället känns det som jag bara villa gräva ner mig och glömma allt för stunden. Har ingen ork! Men jag måste, vet att det kommer kännas så skönt när allt är avklarat.

Men den jobbigaste grejen som ska hända härnäst är att Daniel lämnar mig imorgon och reser till Thailand i 3 veckor. Dem tre veckorna kommer kännas som en evighet, för han är en del av mig. Kommer gå och sakna honom dag in och dag ut. Fast vi inte ses dagligen så vet jag ändå om att jag i vanliga fall har honom tjugo minuter bort med buss, men det är en annan sak när han är på andra sidan jordklotet. Men han behöver detta, han trivs i Thailand. Han jobbar och kämpar på med livet, så klagar absolut inte för jag är den stoltaste lillasyster som finns. Han är min idol, mitt eget kött & blod. Många tycker kanske detta är löjligt, men hade ni provat på mitt liv för några år sedan är detta ingenting. För dem man älskar håller man varmt om hjärtat & jag älskar min bror med hela mitt hjärta.. Finner inga ord för min syskonkärlek till honom. Han är helt enkelt bäst!

Ja, många tankar i detta inlägget.. Men ibland behövs det!



Slänger in en bild på skorna..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0