It´s good.

Jaha, då är det söndag igen. Helgen gå alldeles för fort när man har roligt! Gårdagens galaj var superlyckat. Hade riktigt skoj. Blev lite förfest här med Tobbe, Sandra, Nille & Joel. Sen gick vi bort till Preve & Mickis där vi ägnade nästan resten av kvällen. Dansade & hade oss, riktigt skoj! Upp till puben en runda och kollade läget, många man kände. Så det var trevligt. Jag, Sandra & Mickis fick varsin drink av en snubbe där. Haha! Gratis :) Vilket flyt man kan ha ibland. ;D Efter puben gick vi tillbaka igen, och dansade vidare :) Kom nog hem vid 03, lagom trötta. Hihi! Men kvällen hade inte kunnat bli bättre. & jag hade rätt, kände ju på mig att det skulle bli en bra kväll. :) Tack allihopa, detta får göras om. <3

Vaknade lagom tidigt av Tobbes klocka. Han & Nille med flera ska iväg idag, eller ja dem har åkt nu! Så hela morgonen ägnade jag åt datan & kollade på The Hills. Så himla bra! Har snart sett klart första säsongen & fler väntar.. :) Men ska strax hoppa in i en dusch, sen städa undan här lite & bädda. Sen slänga iväg ett mess till Sara, vi ska kränga pizza, se film & snacka skit idag ;D Gillas. Menmen, höres later!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0