Inte en tisdag som alla andra.

Som sagt uppe i lagom tid. När jag kommer in på toaletten så finns där inget vatten.. Helt skumt, inte fått någon information heller, blir så irriterad på sånt. Men det gick över snabbt, 20 minuter senare var vattnet tillbaka. Haha! Fixade till mig och inväntade Malin igen eftersom hon var färdig med mötet tidigt. I samma ögonblick ringer underbara Josse och undrar om jag är sugen på Väla en runda innan jobb. Absolut, så det blev en tur dit med töserna. Fetade Mcdonalds och shoppade. Alltid lika roligt med presentkort :) Fick med mig massa fina grejor hem. Tack för en trevlig förmiddag <3 Men visst är det lite lyx att äta Mcdonalds två dagar i rad, och som frukost dessutom? Mums. ; P 
Sen blev det jobb 15-21.30.. Gick bra men hade inte alls mycket energi idag, och denna konstiga huvudvärk som kryper fram och sätter sig vid ögonen hade jag klarat mig utan.. Men fick ett tips av en jobbekompis att köpa receptfria migräntabletter så det ska jag göra imorgon faktiskt! Jahaja, annars har dagen varit bra. Nu sitter jag bekvämt i soffan och njuter av mina 2 lediga dagar som väntar.. Ons-tors. Underbart, har fått på mig pyjamasbyxor, plockat fram cocacola och ett lion. Mumsi! Har blivit helt galen i lion chokladen, det är en underbar uppfinnelse. Men dock inte så nyttigt kanske, men skit i det, man lever bara en gång. ;) Blir väl sappa igenom om där finns något roligt att kolla på annars bädda ner mig och invänta morgondagen. Saknar min älskling ;( ♥   Men hörs imorgon, sov gott.

Slänger in lite bilder på mina köp idag. Enjoy!


                                                       
solglasögonfodral                                tröja från ginatricot.                        jeanskjol från ginatricot.   
& pilotbrills ;) från indiska.


                   
midjeskärp från ginatricot.             tunika från ginatricot.


Kommentarer
Anonym

likadan kjol som ja har ;)

2009-03-10 @ 23:12:58
URL: http://tiiniisen.blogg.se/
Gustav

nice blogg DU, kolla IN min nya fotoblogg varje dag, som snart tar sig in på topplistan,

www.gustavzetterlund.webblogg.se

- kreativ, aktiv och nyskapande

2009-03-10 @ 23:22:48
URL: http://gustavzetterlund.webblogg.se/
Anonym

haha ja de va skitkul.. zappa mellan de och herre på täppan! :D

2009-03-11 @ 12:36:51
URL: http://tiiniisen.blogg.se/
Sara

Finfina saker du köpte på Väla :) hihi

2009-03-11 @ 16:14:10
URL: http://saaranilsson.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0