Hejsan!

Stressig dag på jobbet igår :( Daniel hämtade mig lite över tio. Åkte till Billesholm, hem till Mickis & Preve för Tobbe var oxå där. Snackade lite & umgicks. Sen åkte vi hem till älsklingen, orkade inte för mycket så vi somnade rätt snabbt! Vaknade av klockan vid 9. Så var det upp & äta frukost sen hämtade Preve oss, badhuset nästa. Simmade och var duktiga. Men fy vad kämpigt det är, ligger på soffan nu och dricker kaffe med jämna mellanrum. Är helt slut :) haha! Tobbe & Preve spelar fifa för hela slanten. Rätt roligt att lyssna på! Haha. Nej, får vila upp mig ett litet tag innan jag ska börja med maten, blir ungsstekt falukorv med potatismos. Mumsi! Sen blir det duscha & göra ve oss. Festa lite ikväll, vinet är på kylning. Känner på mig att det kommer bli en trevlig & bra kväll. :)

Nepp, några avsnitt The Hills nu. Sen förbereda allt annat, ska hinna stryka min jeans med! ;P


Ses & hörs.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0