Härliga Väder.

Godmorgon.

Vaknade och kände att solen sken som aldrig förr. Det är så underbart härligt! Igår jobbade jag kväll, men på dagen
hann jag och älskling med en del oxå. Var ute och åt lunch på spisekammaren, blev lasagne. Mums, den är så himla god där. Sen gick vi inom Nova så hittade jag en top/tunika typ. Ljusblå, den va jättefin :) Och i måndags solade vi sen laga vi makaronigratäng som vi åt efter jag dansat. ;P

Idag är jag ledig, ska tvätta mellan 12-16. Älskling ligger och sover, ska strax väcka han för det är ju bud på en långpromenad när solen lyser såhär :) Sen skulle nog Nille komma på en kopp kaffe. Ikväll ska vi äta kyckling i sötsursås med ris & wokgrönsaker. Mumsi! Nepp, nu ska jag pysa.
Hejhej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0