Härliga onsdag.

Hej på er!

Början på min dag har varit lite rörig. Gick upp, duschade och gjorde ve mig. Sprang till bussen och åkte till Åstorp, var tidig till doktorn, satt och vänta först 25 minuter, kom in och får reda på att min doktor är ledig idag fast jag hade en bokad tid? Dåligt. Så det var bara till att få en ny tid nästa vecka och gå därifrån. Grh! Gick ner till Pappa & Daniel, hade köpt med mig en baugette och käka den där med dem. Min telefon är tillbaka från lagningen nu, så fick med mig den oxå! Skönt, hoppas bara på att den fungerar nu.. Sen mötte jag upp Mamma vid tåget hon skulle till tandläkaren, så höll henne sällskap ett tag, sen tog jag 11 tåget till Bjuv. Sara hämtade upp mig där, så körde vi hem till dem, snackade lite och drack kaffe. Sen bar det iväg till älsklingens lägenhet, började diska lite och fixade. Sen iväg på lite ärende som slutade med varsin hamburgertallrik, mums. Var superhungrig! Så nu sitter jag här mätt & belåten hemma hos darling. Vi ska slappa här ett tag, sen börja på maten och kränga senare.. För vi ska köra till Citygross sen en runda och handla, så tobbe har lite mat hemma i sin lägenhet ;) hihi! Senare ikväll ska vi hem till Nille och kolla fotboll.. Vi har även hyrt 2 filmer, men får ha dem i 2 dygn så om vi ska kolla dem senare idag eller imorgon får vi la se. Beror nog på när vi är hemma igen :) Men ha en bra dag! puss.


Kommentarer
Sara

Sv; hihi, vad bra att du fortfarande ska komma och hälsa på :P

2009-03-11 @ 20:44:20
URL: http://saaranilsson.webblogg.se/
Sara

Och tack för idag förresten hihi :) PussPuss

2009-03-11 @ 20:44:47
URL: http://saaranilsson.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0