Härliga morgon.

Jag mår så bra när det är såhär fint väder. Helt underbart och idag är det en bra dag. Ska strax gå in och väcka Malin som sovit här inatt, så blir det frukost sen ut i det superfina och helt underbara väder. Jag ska inom systemet och handla tills imorgon. Sen blir det hem igen och packa, för jobbar 14.30-22.00 sen ska jag åka direkt hem till mitt hjärta <3 Blir att jag är där hela helgen. Myspys! Hihi. Nepp, nu ska jag försöka få liv i människan därinne. Wish me good luck.


Hej!


Kommentarer
Hanna

hejsan hejsan=)jo med mig är det bra,förutom huvudvärken ,men jag får hoppas den lättar/försvinner sen=)hur har du det sj då?kram

2009-03-20 @ 10:32:13
URL: http://sweetlikeme.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0