Härliga lördag.

Vaknade vid halv 9 tiden. Sådär pigg, hade nog kunnat sova halva dagen om jag fått! Som vanligt när jag gick upp kunde jag knappt röra mig, har sån smärta i tygg & nacke. Vetifan vad det kan vara, sover väl mycket konstigt! ;S  Åter till verkligheten.. Jag & Tobbe var superduktiga igår, simmade som aldrig förr. & skoj var det. Sen gick vi inom Chaplin och beställde varsin pizza. Den satt som den skulle :) Sen mys till tvn och blandannat let´s dance. Spännande nu när där inte är så många kvar ju.. Nu ska vi strax gå till Apoteket sen sola, vi hann inte det igår. När vi är hemma igen är det full rulle tills vi ska in till Kalaset.. Ha en trevlig kväll !




Kommentarer
A M A N D A - F A L K

Goodmorning!

haha, härlig bild :D

Ha en super bra lördag!

2009-03-07 @ 11:13:21
URL: http://amandajosefine.blogg.se/
Anonym

nej inte alls :( elisabeth ska uuuut!

2009-03-07 @ 16:43:01
URL: http://tiiniisen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0