Fiffigt Elin

Japp, himma igen.. Mamma kom och hämta mig vid 13. Stack upp till storköpet och handlade mat! Det behövdes, kylen skrek. Efter det begav vi oss till Marie för varsin halvtimmes massage! Det var underbart skönt, men fyfan vad stel jag var. & såklart var det lite smärtsamt men på ett behagligt sätt, tills vi kom till nacken. Den är verkligen helkass, men får se vad doktorn säger imorgon helt enkelt. Nu ska jag hänga upp den sista maskinen tvätt överallt i lägenheten.. Allt blev ju lite sent eftersom vi skulle dit. :) Sen ska jag slänga igång en bra skiva och sjunga för grannarna samtidigt som jag ska laga mat så den är färdig till Erika kommer. Myskväll! Sen ska jag bjuda på nachochips med tacosås på, och lite vin till det! Kommer bli hur bra som helst. Nepp, åter till verkligheten. Ses & hörs.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0