***

Äntligen fredag. Slappar i soffan nu, helt slut efter denna veckan! Aldrig mer. Måste lära mig att ta hand om mig själv bättre, för det är jag dålig på. Ringt runt till försäkringsbolag m.m innan jag gick hem från jobb! Så nu är det löst och det känns skönt. Ska strax gå och handla sen invänta min älskling. Mysfredag!


Igår var vi och kollade på Hasse Andersson med jobb. Det var skoj, eller iaf jag & Josse hade vääldigt skoj eftersom vi var övertrötta! ; ) galet.

Nu ska jag fixa med annar. Hörs senare!



Kommentarer
Sara

Sv: Jaa, skorna va skit sköna :) Hihi.. Det var ett super bra köp :P

2009-03-27 @ 14:30:47
URL: http://saaranilsson.webblogg.se/
josse

haha vi e alltid galna :) men det tycker vi om

2009-03-28 @ 09:21:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0