All alone...

Hejsan.

Är hemma efter en kväll på jobbet. Gick rätt så bra, förutom en dryg huvudvärk som inte ville försvinna. Kunde knappt se något heller, dunka ända fram i ögonen. Hatar när det gör så! Men kämpade mig igenom hela kvällen och många goa skratt blev där ändå. Nu sitter jag i min kära soffa och kollar på två och en halv men, diggar dem som fan. Ska strax krypa ner i sängen utan min älskling. Det kommer vara jättetomt, men får träffa honom imorgon igen och hela helgen. Fick en idé på jobb innan och slängde iväg ett mess till Tobbe. Blev sugen på att bada imorgon nämligen.. Nyöppnat badhus efter en stor renovering. Så han nappa på det, så imorgon ska det plaskas. Haha! Eller nått. Sen kränga en pizza och massvis med godis. Är så himla sugen på chips & dippa! ;p Det är mums. Inväntar lördag som bara den, sexparty hemma hos mig med massa underbara folk. Det är roligt! & så är det kalas för mig & Daniel hemma hos Mamma, träffa släkten är aldrig fel, sällan man gör det ju ; / Och käka smörgåstårta. Oooh ge mig helg nu!

Nej, nu tackar jag för mig. Ska försöka sova nu, åter till jobb imorgonbitti.

& förresten, vaktmästaren lagade min ytterdörr så nu kan jag vara lugn igen... ; ]


Godnatt.



Kommentarer
Josse

Längtar också till lördag =) ska bli riktigt nice..saknar dig också min tuss ;) men vi ses imorgon

2009-03-06 @ 11:33:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0