24 mars

Hej på er. Allt bra?

Jag har precis tryckt i mig lite av en färdigmiddag från findus. Är inte det godaste men det är mer för att jag ska ha något i magen. Börjar jobba 14.30-22 idag, med min underbara josse. Alltid lika roligt! Tog bussen från Tobbe vid halv 12 och när jag kom hem gick jag inom Netto och köpte mig ett par skor. Liknar såna converse, i vita :) Hur snygga som helst, för bara 59 kr. Riktigt nöjd med mitt köp! :) Sen har jag fixat och trixat lite här hemma. Ni måste ju hålla med om att det är ett väldigt konstigt väder vi har idag?? Solsken, blåst & snö?? ;O Usch, jag vill ha sommar & vår nu. Tack! Nepp, bloggar ikväll igen när jag är hemma. Ha en bra dag! puss.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0