Underbara Sol !

Då var denna jobbenatten oxå avklarad. Skönt! Jag njuter av detta underbara väder, hade verkligen velat sola utomhus idag, men har ingen ro att sitta på balkongen, för där är supervarmt och då menar jag varmt. Fläktar ingenting ju. Men om Frida kom hem i tid skulle vi fläka ut oss i hennes trädgård. :) Göttans. Annars så har jag nyss varit ute en runda i byn, gick inom Nova och köpte lite kläder. Ett par jeansleggings som var på rea, en tubtopp i härlig sommarfärg & ett vitt skärp. Najs! Nu tänkte jag fixa med lite bilder på min bdb & facebook. Haha! Ha det så bra i värmen.




        superhjältarna <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0