Tjo i loen.

Hemma efter dem sista ärende inför ikväll. Sara hämtade upp oss, så körde vi Lotta till jobbet. Kaos var det i stan alltså! Blää. Sen körde vi till Familia, in på citygross och handlade lite, därefter körde vi till Bjuv, handla blomma till Joel och lite sådant. Jag är jätte jätte jätte trött just nu, men jag & älskling ska vila ett tag nu sen förbereda maten. Tobbes Pappa kommer ner och äter kvällsmat här :) Trevligt. Sedan är det full rulle att göra ve sig inför kvällen, och jag velar som fan.. Vad ska jag ha på mig??? Usch. Nej, nu måste jag vila.


Kommentarer
Anonym

Jasså? Hihi.. Gillar du Lasse Stefanz? :)

Måste nog köpa den då ;) Okej gumman.. de va skönt att höra!



VAd händeri heklgen?

2009-06-12 @ 17:31:34
URL: http://tiiniisen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0