Tjena !

Då var det Fredag igen. ; P Veckorna bara springer iväg liksom. Var på Väla med Sara igår, det gick bra. Vi hittade vår outfit tills imorgon. Så snyggt alltså! :) Sedan blev det kvällsmat hemma hos älsklings föräldrar. Gott! Sen hem till älskling och hade mys. Älskar dig så himla mycket, Thobias ! Jag är verkligen världens lyckligast. ♥

Ikväll blir det lugna bananer, ska möta upp Josse vid 15 tiden, så ska vi hem till henne och fixa med presenter och grejor. Sen hemvägen ska jag inom och sola en runda. :) Nice! Och ikväll blir det bara tvn.

Jobb imorgon 8-13, sen jääääklar är det  fullt sjåå.. Kommer bli en superlyckad kväll, det känner jag på mig =D ..  Hopphopp!

Nu ska jag göra annat. Slänger upp bilder ikväll på mina köp.. Hej!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0