Semester ; P

Happy me. Har gått på 2 veckors semester idag, det ska bli riktigt härligt alltså! Och jag ska ta mig i kragen och masa mig in till stranden nästa vecka om vädret tillåter. Har varit och handlat lite mat idag, ska bjuda Pappa och Daniel på middag ikväll. Hemmagjord pizza. Mums! Men dagens höjdpunkt är att min älskling kommer till mig idag :) Massa mys. Imorgon ska vi åka till Åstorp och kolla lite på marknaden, ingen fest denna helgen. Skönt! Men ikväll återstår det att¨tvätta. Segt, men skönt när det är gjort.. Sitter på balkongen nu och dricker en kall Cocacola. ; P Firar att jag har semester. Hahaha! Målaren blev färdig i tisdags så nu är här fint hemma, ska bara få upp tavlor och sånt, men det hjälper pappa mig med ikväll :) Najs!  Nä, hörreni nu ska jag njuta av min ledighet här i solen!


Kommentarer
Anonym

din gottegris. :) jag har två veckor kvar att jobba sen är jag ledig i tre veckor ;) ska bli 26-28 grader fram till tisdag iaf. :)

stranden på söndag i vilket fall som :)

2009-06-27 @ 00:27:52
URL: http://tiiniisen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0