Lyxfredag.

Jappjapp, jag har lyxat ikväll. Solade 16 min, blev rätt röd om man säger så. Hoppas det lägger sig tills imorgon. Sedan tappade jag upp ett härligt bad, tände ljus & släckte ner. Höll bannemig på att somna i badkaret och det är kryss i taket för mig, blir nämligen rastlös rätt snabbt annars! Efter det sköna badet gjorde jag lite nudlar och sedan målade jag naglarna, både på händerna & fötterna i svart färg. Har dock aldrig haft det innan, men tyckte det kunde vara snyggt tills imorgon, passar till min outfit ;) ..


Slänger in lite bilder på min lyxfredag.










Kommentarer
Sara

Riktigt lyxigt ju... Jag ska också ha badkar när jag flyttar hemifrån :)

2009-06-05 @ 22:20:36
URL: http://saaranilsson.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0