Jag vill ha sommar ! !

Söndag igen, veckan har gått fort. Min sista lediga dag imorgon sen är det jobba som gäller hela veckan fram till tisdag. Kommer kännas konstigt, men man är förhoppningsvis tillbaka med en massa energi! Blir att åka hem på tisdag förmiddag, och det första jag ska göra är att boka en tvätt tid och hämta ut mitt paket från H&M ; P Haha!

Fredagens galaj för Joel var superskoj. Älskar när fester blir lyckade och när man inte mår alltför dåligt dagenefter. Blev mys med Thobias hela gårdagen, kinamat, kebabtallrik, godis och film! Love it.

Idag är det lite finare väder, men blåser kallt. Grr, vill ha vår sköna sommarvärme igen och det närmar sig midsommar och allt.. Menar på då kan vi väl få lite sol iaf? Hope so. Blir rätt lugnt för min del på midsommar, ska ha en flaska vin och äta en massa goood mat. ; D Haha ! Nä , men får se vad som händer och sker. Något skoj hoppas man på!

Sitter och kollar runt lite på internet nu, hittade en BH.. Har ni en sådan, är det något att rekommendera??



Nej, nu ska jag äta lite frukost med min älskling sen ta en dusch.. Kanske blir det en promenad för oss? :D


Kommentarer
Johanna

En sån BH har jag också funderat på att skaffa! Men jag är lite osäker på om den verkligen funkar.. känns som tuttarna kommer trilla ut eller nåt, haha :D

2009-06-14 @ 23:16:02
URL: http://hannatoj.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0