Hoho jaja.

Min dag började med att jag vaknade upp hos min älskade Thobias. Han hade gjort frukost till mig, världens underbaraste. När han cyklade och jobba så promenera jag upp till älsklings föräldrar, drack lite kaffe och snackade lite. Trevligt! Sen åkte jag med Robin till Familia, gick ett varv och åt Mcdonalds. Sedan hämtade vi upp Beckie för ett besök på Ikea. Handlade lite sånt nödvändigt, eller ska man uttrycka det bra att ha grejor! Haha. Efter det körde vi till Jysk och kollade lite. Ett trevligt äventyr. Sen blev det hem till älsklings föräldrar och åt mumsig lasagne :) Sen stack jag & Sara till Bjuv och solade. Supernajs! Nu är jag hemma hos älskling, ska diska och plocka undan lite sen hoppa på cyklen för att möta honom i Bjuv. Visst är jag snäll som cyklar och möter honom? :) Hihi! Sen blir det väl tvn ett tag och mys. Upp i skaplig tid imorgon, har lite att fixa sen ska jag ta mig hem till Klippan igen och jobba varje dag i en vecka..


Jag sitter och drömmer mig bort till Kreta just nu, tänk att det är bara 2 månader kvar tills vi åker. Tiden kommer gå fort, och jag längtar så fruktansvärt mycket! Det bästa som finns är nog fan solsemester alltså.

Ha det bra.


Kommentarer
Anonym

Najs. :)



Jag har jobbat sen tränat. nu inväntar jag dubbelavsnittet av DH! ;)

2009-06-16 @ 20:43:29
URL: http://tiiniisen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0