Hejhallå!

Jag blir arg.

Hatar allt detta tekniska jävla skitet. Då är det bara till att börja skriva om!

Vaken sen 7 imorse och tvättar. Inte klokt vad jag ogillar att tvätta på morgonen, men ibland har man inget val. Tiden räcker inte till helt enkelt. Midsommar imorgon, inte trovärdigt med detta jäkla skitväder!! Aja, kan ju hoppas på att det vänder tills imorgon, men tror knappt det! Håll tummarna.


Igår följde jag med Mamma och Gunilla på några ärende. Det var skoj, men fy vad trött jag var när jag kom hem.. Fixade hit min byrå oxå, så fick ändra om och ha mig när jag kom hem! Jag gav upp vid 22.30, så tog min nya bok och la mig i min nybäddade säng och läste en timme. Haha! Sen var jag tvungen att sova, ska ju jobba natt idag. Kommer vara megatrött ikväll.

Nog om allt detta, nu ska jag ner i tvätten igen och sedan äta frukost!





Kommentarer
Sara

Sv; Jaadu, tänk när man säger "Jag ska hem till Elin och Tobbe och dricka CocaCola" :D haha. Då är det hem till er på riktigt :D hihi! Men man ska inte skynda på något!

2009-06-18 @ 15:16:56
URL: http://saaranilsson.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0