Gammal kärring?

Just vad jag känner mig nu ikväll.. Slog ihjäl några timmar på marknaden i Åstorp och jag blev helt galen i alla matstånden. Älskar att äta på marknader ; D Haha! Sedan spelade vi lite och vann en uppblåsbar plasthandske. Wow liksom! Haha. Äntligen har jag köpt mig min älskade parfym från Calvin Klein. Fanns billigt på La Chic! Helt otroligt, har velat köpa den hur länge som helst, men nu fick jag tummarna loss. Hihi! Annars köpte jag inte så mycket mer, jo ögonskuggor i härliga sommarfärger ; P Hehe! Jag & Tobbe tog tåget hem vid 19 tiden, helt slut i hela kroppen. Vafan är det med oss "ungdomar"? Haha, jag kände mig som en gammal kärring sista biten hem, gnällde och hade ont. Magiskt! Båda två slängde sig helt livlösa i soffan när vi kom hem och nu sitter jag med fotbad samtidigt som min älskling masserar mig med Vaniljolja. Underbart! Han är världens bästa. ♥ Nu ska vi invänta Göta Kanal och mysa med lite frukt & vaniljsås. Gottit! Imorgon beger vi oss till Billesholm, kommer vara där i några dagar. Ska njuta som aldrig förr av min semester så bikinin lär åka på. Härligt!

Ha en mysig kväll allesammans.



  min älskade parfym.



  älskling & jag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0