Fyfasen.

Är så otroligt trött i mitt huvud och hela kroppen. Det tog alla mina krafter att jobba idag! Suck. Blev en tur på Klippans marknad.. Handlade två ljusstakar, två nagellack och överstrykningspennor ;) Moha! Åt även kvällsmat där, blev varsin langos. Isch, det var faktiskt inte så gott. Smakade fan bara flott! När jag kom hem från jobb fixade jag med alla mina viktiga papper, har haft en jäkla röra bland det. Men nu jäklar börjar det bli bra, ska försöka hålla det nu! Men visst är det lätt att man bara liksom lägger in papperna i skåpet? Haha. Menmen.. Det är så himla tomt utan Thobias, saknar han så fruktansvärt mycket! ; /   Åhhh.. Nej, nu ska jag försöka dricka upp  min Cocacola sen krypa ner i sängen! Sov gott allihopa.


Kommentarer
Sara

Naaw, är det inte dags att flytta ihop snart då :P? Moahaha

2009-06-17 @ 11:37:23
URL: http://saaranilsson.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0