Första doppet detta året ;)

Har varit en superbra dag i det härliga vädret. Cyklade från Bjuv till Billesholm innan idag, hem till Tobbes föräldrar. Det bjöds på nybakad kladdkaka som Sara bakat :) Mumsigt! Sedan stack jag & Sara till Bjuv, hem till hennes släktingar och snackade lite. Tog mig det första doppet för i år i deras pool. Härligt! Sedan solade vi lite oxå, hur gött som helst. Fick till en rejäl bränna som heter duga. Efter det stack vi hem till Sara och dem igen och grillade. Det var jättegott! Stannade kvar ett tag efter det och slappade, helt slut i hela kroppen. Sen åkte jag hem till älskling, inom affären och köpte Cocacola & ostbågar. Hihi! Har nyss duschat av mig och är jätteröd ;S Men det lägger sig förhoppningsvis tills imorgon, hehe. För är det lika fint imorgon så blir det nog stranden ;D Härligt! Men nu ska jag umgås med mitt hjärta för han kom nyss hem från jobb. :) puss & kram.



Kommentarer
Anonym

Ja med ;p Svider lite.. haha!

2009-06-28 @ 23:00:16
URL: http://tiiniisen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0