En enda röra !

Hej på er !


Imorse kom målaren och började spackla väggarna i hall & sovrum. Skönt att ha det påbörjat alltså. Men nu står alla mina möbler i en stor enda röra i storarummet. Jag får flipp! Hatar när det är stökigt. Men förhoppningsvis gör dem färdig jobbet imorgon. Hehe!


Idag beslutade vi att en del av gänget ska mötas i parken och grilla, spela olika spel och dricka lite vin! Så himla roligt när vi träffas lite så ibland :) Jag har fixat grillspett och potatissallad.. Mums! Så nu ska jag ta och fixa till mig lite sen promenera upp i parken!



Förresten, visst är det great att solen tittar fram igen? I love it.



Ha det najs !



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0