8 Juni

Lördagen blev superduperlyckad. Hade riktigt skoj !  ; )


Söndag; Igår vaknade jag upp och mådde sisådär. Men vad kan man förvänta sig när man festade hela natten lång? ; ) Hihi. Men sedan blev det akutbesök, har fått en omgång urinvägs infektion igen. Så nu går man på penicilin, det är ju bara så tråkigt. Men älskling följde med mig och han är så underbar. Är så lycklig med dig, Thobias! Skulle egentligen blivit bjudna på frukost av Mickis och Preve men blev inställt eftersom vi fick åka iväg. Det är så typiskt ! ;( Men får ta det en annan dag. Senare åkte vi hem till Tobbes föräldrar, käkade pizza och tog det lugnt, såklart somnade jag i soffan som en sten. Haha! Menmen..

Nu är man hemma igen, ska strax gå till jobb. Usch, vill inte.. Tänk om man bara hade kunnat vara hemma och göra ingenting istället? På tal om de, nu måste jag kila. Ska boka tvätt tid oxå innan jag går. Har tvätt till en oändlighet, igen... Haha ! Ha det så bra.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0