15 Juni.

Grattis Malin på din 19 års dag :)


Igår åt jag, Thobias, Daniel & Pappa på restaurang. Blev oxfile med stekt potatis, bearnaiesås, sparris &  räkor. Mumsigt var det ! :) Sen blev det hem igen och kollade på tv resten av kvällen. Hihi! Idag är jag valet i kvalet? Är bjuden på middag hemma hos Mamma med allihopa fast vet inte om jag orkar klabba med buss och skit för att kunna komma in. Har typ ingen energi. Hehe! Men får se hur jag gör, har fortfarande några timmar på mig att bestämma mig. :) Nu ska älskling cykla till jobb och jag ska nog gå upp till Sara & Lotta en runda.

Hörs senare.


Kommentarer
Mauhliin

Tack :D , Joo du ska åka in till stan hihi.

2009-06-15 @ 18:16:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0