Varmeslag !

Puhh, vilken varme vi fått idag alltså. Riktigt kvalmigt ! ! Efter jobbet gick jag till Ica för att skicka tillbaka ett par skor från H&M, hämtade även ut ett paket med som hade kommit. Det var ett linne & en strandklänning, perfekt och hamstra nu innan resan ; ) Gick även inom Nova och kollade lite, bara kollade.. Dem är så trevliga därinne, så fastnade i 45 minuter och bara snackade, hehe.. Vi kom in på Kreta och hon hade nyss vart där, så jag fick en massa tips & ideér och dem flesta svar på alla mina frågor. Superbra! ;) Hihi, sen var det hem och tvätta som gällde. Är i fullgång nu, det är segt! Börjar få jobbigt huvudvärk på köpet, suck! Men blir en lugn tvkväll för min del :) Jobb imorgonbitti igen. Hörs senare!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0