Torsdag!

Uppe tidigt idag, härligt! Håller på att tvätta för fullt nu, ska strax hoppa in i duschen och fixa till mig. Sara kommer med frukost vid 10. Sen ska jag på Massage vid 11, en hel timme. Jag längtar ! Efter det blir det hem och vila ett tag, brukar ju få en huvudvärk som är hemsk. Sen ska jag & Sara luncha innan jobb här i Klippan :) Trevligt !


Josse ringde och bjöd in mig på ett glas vin, hon var hemma hos Ullis. Så efter jag ätit lite och vilat här hemma så traskade jag dit. Men var inte rikitigt på humör, ont i nacke & huvud. Men gick dit ändå eftersom det lät trevligt. Satt där i några timmar och snackade om allt möjlig, tog mig ett halvt glas vin. Himla trevligt! Sen gick jag hem och fixade med mina balkongmöbler. Det har blivit så fint :) Hihi!


Nepp, nu ska jag duscha.!



Kommentarer
Anonym

Yesyes ;) hihi. Vart ska ni?

2009-07-24 @ 00:25:22
URL: http://tiiniisen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0