Svettigt !

Japp, ännu en svettig dag. Jag & Älskling påbörjade vår morgon med att cykla och köpa oss varsin baguette och sedan upp till hans föräldrar och åt. Sedan var det dax för honom att jobba och senare åkte jag med Robin till Väla, han skulle hitta badshorts och flipflop. Hehe! Även jag fyndade en klänning på Ginatricot. Supernajs! Sedan blev det tillbaka hem till Tobbes föräldrar och åt kvällsmat. :) Satt kvar ett tag efter och snackade sen cyklade jag hem och tog en dusch, smörjde in mig med min body butter så jag håller min bränna fin.. Hihi! Sen renbäddade jag, finns inget goare än att lägga sig i en renbäddad säng :) Blev supersugen på kall cocacola, så traskade bort till Ica för att köpa en, och när jag skulle gå därifrån så stod min älskling utanför, han överraskade mig.. :D Egentligen slutade han 22. Men hade fått gå tidigare han är superbäst min hjärta ♥..  Hihi! Nu ska vi fortsätta och titta på filmen på TV6. Godnatt !


Kommentarer
tekirch.

Får jag fråga vad du

tycker om min nya design? ♥



/ http://tekirch.blogg.se

2009-07-01 @ 22:35:38
URL: http://tekirch.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0