Ståuppsolarium?

Nepp, inte min grej det. Tyvärr! Håller med om att det är en smart grej, men för en som mig som har panik och inte klarar små utrymmen så är det ingen hit. Har faktiskt testat det men fick helt klart panik! Aja, nu till min lördag. Efter jobbet blev det slappa i soffan ett litet tag. Sen gick jag & älskling bort och handlade lite, blev även en runda i solariet. Hehe, det vanliga liggsolariet ;p .. Härligt ! Väl hemma igen bakade vi negerbollar, mums. Sedan lagade vi lasagne som vi båda älskade! Det är ju bra.. Haha! Nu inväntar vi film på 4an.. Och chips, dippa., Mums ! Ha en mysig lördag.


Kommentarer
Anonym

101 dalmatiner :) Ser jag med lite på.. Ensam hemma.. Killen är ute för tredje gången denna veckan.. Tradit.. Igår va ja också ute, och fyfan så kul ja hade! :D hihi

2009-07-18 @ 22:58:04
URL: http://tiiniisen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0